5+3

Inatt fick jag gå upp vid fyra för att kissa. Då var jag så hungrig att jag mådde illa så jag slängde i mig lite nyponsoppa. När jag vaknade imorse mådde jag inte illa alls. Är du på väg att ramla ut eller har vi hittat ett knep?

Idag är det en vecka sedan jag gjorde det första testet. Imorgon är det en vecka sedan vi fick veta att du låg där inne i mig. Denna vecka har varit den bästa jag någonsin haft. Jag har aldrig känt mig så levande, så kvinnlig och så full av energi/varit så trött i hela mitt liv. Du är en gåva som jag försöker göra allt för att få behålla.

Nu ska jag ha redovisning på en bok i skolan och du följer med, såklart.

Puss på hela millimetern.

Kommentarer
Postat av: V

Åh!



Jag hjärta Dig och Dig!

Jag har massor att berätta

och jag minns det jobbiga.

Också.



Kärlek!

2009-05-05 @ 23:32:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0