Dansk korv

´Nu börjar illamåendet ta sig löjliga propositioner. Jag går runt som i en dvala och antingen rapar, spyr eller kväljer mig. Inget är gott och när jag ätit får jag kämpa för att behålla maten.

Igär följde jag med till Bauhaus och åt en dansk korv. När jag kom hem spydde jag så hårt att när allt var ur mig hade jag händerna runt toaringen för att inte ramla omkull. Ingen mat är god och jag är konstant hungrig.

Nu piper jag här men detta borde ju vara ett tecken på att du hänger i och så länge du gör det kan jag må hursomhelst.


Kommentarer
Postat av: A

Jag var också på Bauhaus igår. Dock utan illamående ;-)

2009-05-25 @ 12:17:58
Postat av: supertess

hallå ja, blir det någon retur-resa till bauhaus för att dokumentera eller? såg det blir 1 jan, ha ha ha räkna med att bebben kommer vid lucia... miljoners med kramar

2009-05-26 @ 01:38:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0