Första besöket

Imorgon ska jag till barnmorskan. Vi ska skrivas in och få oss förmaningar om vad man får äta/göra och inte äta/göra. Jag ska tydligen få höra att jag måste sluta röka om jag gör det. Vilken skräll!

Jag förklarade vänligt men bestämt att ja, vi tänker fullfölja graviditeten, jo jag har varit inne på livsmedelsverkets hemsida så jag vet vad jag får äta och inte, folsyra äter jag osv....

Imrogon ska jag gå till en BARNMORSKA för första gången. På riktigt, En som är sjuksyster som jobbar med mammor och deras foster i magen. Ett speciellt ställe bara för blivande mammor och pappor.

Jag är bjuden dit klockan tre. Fy fan, vad jag är glad för att jag kvalar in.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0