Grattis!

Idag är det lördag vilket innebär att du är i vecka 5+0. Det är bara siffror, jag vet, men du hängde kvar en vecka till. Bra gjort! Har du märkt att jag slutat snusa? Det märker jag iallafall. På kvällarna klättrar jag på väggarna av suget men sen kommer jag på att det är trött jag är. Igår sov jag till och från sedan klockan nio. Jag kissar väldigt mycket, en gång i timmen fram till klockan två. Sedan drar det igång vid sju igen. Ändå har jag inga problem med att somna om. Konstigt.

Din pappa håller sig lite avvaktande, har jag märkt. Jag tror att det kommer ta sig så småningom. Han är bara rädd för att du ska ramla ut, men det gör du väl inte? Det tror inte jag iallafall.

Återkommer senare.

Kommentarer
Postat av: A

Det tror inte jag heller.

2009-05-02 @ 11:01:31
Postat av: e

Blir sååå himla glad, har tänkt på er i helgen. Woaw, Bonus, du är kvar!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Så klart, vi skall ju ses i januari./kram

2009-05-03 @ 19:08:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0