Jag är unik

Idag gick det upp för mig att jag är unik eftersom jag ska ha barn. Aldrig har jag varit så mallig över att vara kvinna. Det blev så verkligt alltihop hos barnmorskan. I väntrummet satt kvinnor som log mot varandra, på Sophiahemmet satt alla med hukande ryggar, livrädda för att se varandra i ögonen. Min barnmorska var expert på att höja mig till skyarna så jag var tre meter lång när jag kom ut på parkeringen.

Jag tror jag tar´na, jag behåller min barnmorska.

Dessutom sa hon att jag ska bli mamma den första januari, en hel dag tidigare:-)

She´s a keeper.

Kommentarer
Postat av: Anonym

ååååh va jag längtar! du är fantastisk Kim



spy vidare så hörs vi, puss

2009-05-19 @ 23:02:21
Postat av: e

Herregud, precis när man målat på mascaran....nu lipas det igen. Jag e såååå glad för dig, det hade allt varit något att få vara en fluga i det rummet och spanat in er. Kramkram//

2009-05-20 @ 08:01:29
Postat av: v

fabulous! få är så värda, som du/ni.

H U R R A !



PussAR

2009-05-20 @ 08:09:29
URL: http://vicktoria.blogg.se/
Postat av: moster-linn-lillasyster (tror det är allt i ett va?)

det va jag (linn)som skrev spy vidare förresten :)



puss

2009-05-20 @ 15:19:50
Postat av: Anonym

det såg jag. jag känner mina löss på gången, sis

2009-05-20 @ 16:26:49
Postat av: Saris

Jag tror miraklet dimper ner på er bröllopsdag ;)

Kram!!!!!!!!!

2009-05-22 @ 20:17:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0