Tänk om

Ibland vågar jag tänka att detta kanske ska gå vägen. Tanken svindlar och för en sekund blir det svårt att andas. Förra fredagen var vi så ledsna och denna känns lugn. Så lugn att jag tror att något ska hända men jag väljer bort tanken. Jag har bestämt mig för att inte gå in i Den Stora Rädslan. Nu är nu och sedan är sedan.

Jag var inne på Polarn och pyret för att titta på deras fina mammakläder. Jag slängde en blick mot barnkläderna men det blev för läskigt så jag gick ut igen. Det finns gravida som handlar barnkläder från dag ett av sin graviditet men jag är inte en av dem. Jag är vidskeplig och tror att det händer något om jag tar bebisen för given. Svea har namnsdag den 2 januari när bebisen ska födas. Det är ganska fint, eller hur? Längre än så vågar jag inte tänka. Tve, tve, tve om allt vill sig väl är det en ny vecka imorgon.

Ikväll spelar tjejerna match och jag med spypåse ska heja på.

Trevlig helg!

Kommentarer
Postat av: A

Nu är den nya veckan kommen och det har gått bra. Fattas bara annat med dina spyfadäser :-)

2009-05-16 @ 14:28:40
Postat av: V

Timme efter timme och dag läggs till dag, veckor blir månader. Ändock nuet. Här och nu.



Kärlek, V

2009-05-16 @ 16:37:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0